Komentari za tekst "Putovanje sa bebom i malom decom - izazov ili avantura?"

Komentara
Ostavite komentar
Ja sam sa mojim dva i po mesecnim sinom autobusom putovala od Čačka do Skoplja, super smo se proveli,on je prespavao put budio se samo da jede, i kada sam ga presvlačila:))Ovog leta on ima 14 meseci i planiramo vozom da idemo na more,svakako pre toga poseticemo naseg pedijatra.
Ja idem sa 15mesecnim sinom u Bugarsku na letovanje!Molila bi da mi kazete koje antibiotike treba da uzmem.
Ja sam sa mojom cerkicom od dva mjeseca putovala odavde tj iz NJemacke za Crnu Goru i mogu vam reci da sam prosla u putu super vvecinu puta bebaje spavala.A vakcine sad kad sam citala clanak neke je bila dobila vamo a ostatak je vakcina primila u Crnoj Gori jer iste vakcine se daju bebam a sem jedene koju tamo joj nisu davali naknadno kada sam dosla vamo ponovo i nju je primila i nikakvih problema nije bilo.nakon cetri mjeseca posto sam tam o zavrsavala fakultet tacnije u Sarajevu vratila sam se avionom i ona je vec tada imala sest mjeseci gore sam tada prosla sa njom ta tri sata u avionu nego citav put kada smo isli dok je bila manja.sada se opet polako spremamo ona sad ima vec 13mjeseci kako ce to proc putovanje vidjecemo.........
Ares, ja sam sa mojom bebom putovala u Francusku kad je imala 8 meseci, ali isle smo avionom sto je ona super podnela. to je nekih dva i po sata leta plus sve one zajebancije na aerodromima ali ne mogu da se pozalim. Ja licno ti ne bih preporucila da putujes sa bebom od 10 meseci autobusom jer mislim da bi to bilo mucenje i za tebe a narocito za bebu. pozz
Pozz svima kako ste mi?Posto planiram da idem sa malom bebom od 10 meseci za Srbiju a Zivim u Svedskoj to su nekih 2000 km mozda i vise pa se malo plasim kako ce beba putovati autobusom sav taj put.Hvala Unapred
U velikoj sam dilemi sta da radim kad je u pitanju voznja bebe u kolima. Obzirom da ja vozim, bebu stavim na suvozacko sediste u njenu stolicu koja je okrenuta obrnuto od smera voznje (airbag je iskljucen) i to je po svim strucnim misljenjima na koja sam naisla najbolje. Medjutim, cula sam da je jedna mama platila kaznu jer po nasem zakonu deca treba da se voze pozadi. Molim za savet!
Ja sam putovala sa bebom od dva meseca autobusom od Bg - a do Raške (5,5 sati). Bila sam baš protiv toga ali svekrva je insistirala pa kud puklo da puklo i samo toliko sam mogla da se opirem. Uprkos mojim strahovima, mali je ceo put prespavao i ako ne računamo to što sam morala da ga podojim jednom u autobusu punom nepoznatih ljudi, nije bilo nikakvih neprijatnosti. Sa druge strane, sa 11 meseci smo opet išli tamo i mali se neprestano vrpoljio i samo je hteo da šeta, tako da preporučujem da ne putujete daleko sa detetom koje namerava ili je tek prohodalo pošto su tada nezaustavljivi.
jelena, zavisi koja destinacija je u pitanju - duze relacije zahtevati tzv. baby basket pri pravljenju rezervacije a pri kracoj ce beba biti uz tebe. Dobro je prilikom poletanja i sletanja da beba cucla(ako koristi flasicu ili cuclu) zbog stvaranja pritiska u usima - tj. da joj ne bude neprijatno zbog zapusenih usiju. Ne brini nista - male bebe su najbolji putnici!
zanima me,ako neko zna da mi da savet u vezi leta avionom sa bebom starom tri i po meseca,hvala
SUPER STE...OVO ME BAS INTERESOVALO,POSTO PLANIRAMO ODLAZAK NA LETOVANJE!!!!PUNO HVALA!!!
Vratite se nazad na tekst
Ostavite komentar
Forum
Moja priča

Patronažna sestra koju smo angažovali oko masaže i izmlazanja je optimistična:„Začas ćemo mi to, ne brinite se, uskoro Vaša beba dobija mleko made in...»

Pogledajte kako se babice obučavaju za porođaj pomoću lutaka »
Roditelji novorođenčadi dobiće 30 besplatnih karata koje će važiti za sve zone parkiranja »
Proverite kada se jaje uvodi u ishranu mališana i na koji način »
Instrument od kog zavisi žensko zdravlje skoro isti kao i pre 170 godina »
Nepokolebljiva hrabrost i snaga ljubavi Gordane Branković inspiracija su i podrška svim roditeljima »
Sve je bilo mnogo lakše iako je bol bio intenzivniji - moja podrška je pored mene »
Brza priprema obroka nekad je veoma važna, podjednako kao i ukus! »
Instrument od kog zavisi žensko zdravlje skoro isti kao i pre 170 godina »
Osim što će im biti zabavno, farbanje jaja za mališane je i korisna aktivnost »
Naši bebci
  • Mali dzentlmen
  • Mia
  • Moj mali ;)
    Marko
    Smej se smej...
    Gledamo tamo...
Beba je tu. Kako da se zbližim sa njom? Toliko toga nepoznatog...! Sasvim normalne dileme novopečenih očeva »
Da li ste pronašli SAVRŠEN poklon za 8. mart i kako da budete sigurni da jeste »
Mame postaju ranjive ako dođe do osude njihove onlajn objave »
Proleće i lepo vreme pogoduju i krpeljima, pa je ovaj period razlog više da se pazite u prirodi »